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Diese exzellente Far Cry 3 Mod macht das zweite Durchspielen zu einem ganz neuen Erlebnis

 

far cry 3 swarz mod compilation 01

Ich habe in letzter Zeit viel Far Cry 3 gespielt. Sehr viiiieeeelll. Und deshalb bin ich ständig auf der Suche nach neuen Möglichkeiten und Methoden, das Spiel für einen weiteren Durchgang aufzupeppen, da es nach dem zweiten regulären Durchspielen nicht mehr allzu viel Neues zu entdecken gab.

Zum Glück haben die PC Modder keine Zeit verschwendet und sich sofort nach Erscheinen des Spiels an die Arbeit gemacht, um uns mit neuen cleveren Einfällen zu erfreuen, die frischen Wind in Ubisofts wirklich gelungenes Spiel bringen. Ich habe den vor kurzem ins Leben gerufenen Far Cry Nexus mit angehaltenem Atem beobachtet und auf den ersten großen Overhaul (Überarbeitung) gewartet, damit ich diese Mod als einer der ersten ausprobieren kann.

Die Swartz Mod Compilation , veröffentlicht von einem gewissen jketiynu, ist die erste umfang- und weitreichende Mod, die ich installiert habe und sie ist exzellent. Es handelt sich dabei um eine Sammlung der bereits existierenden Realismus-Mods und einiger Tweaks, die es leichter machen, sich länger in der Spielwelt herumzutreiben.

Hier ist die komplette Liste der Features:

*All weapons unlocked at start but you have to pay for them (note: towers will still give pop-ups saying you unlocked free weapons but you haven't)

*"Welcome to Neverland v2" added. It makes it so that you get a choice whether to take control of a safehouse or leave it be for pirates to take over. All outposts that are not unlocked as safehouses will reset to hostile strongholds once you exit the game. Animal Hunt and Wanted Dead quests available regardless of option chosen.

*Attachments mod with max attachment slots opened up

*Shotgun silencer attachments unlocked

*Silver dragon knife unlocked

*Wingsuit unlocked at start

*All crafting recipes unlocked at start (note: except "cheating" ones)

*All skills unlocked at start (Note: You still have to earn them, they're just unlocked)

*2nd island unlocked at start (tested, works)

*Modified wallet sizes to carry more money since you can end up with lots of money very easily in the game

*Modified extra large ammo pouch size ammo amounts, and modified amount of C4/Mines you can carry with various pouches.

*Prices on almost everything modified. Good guns are now more expensive, some ammo is cheaper and some more expensive, and animal hides are now worthwhile (hunting a bear will net you $120 whereas something like a dog was originally $15 is now only $5)

*Doubled the range of all guns

*Slightly increased radius of all explosives including hand grenades (except the AI explosives, they remain the same)

*Gave all weapons their real-life magazine sizes

*Standardized damage across calibers (except for sniper rifles and LMG's). The bizon will no longer do so much damage but will instead do the proper damage of a 9x18mm bullet (same damage as the 6P9) [note: Changed these values slightly. Bizon and special variant of P416 do slightly more damage]

*You can now craft explosive arrows using white leafs (because it sucks having to waste a grenade making them)

*"Cannon" signature revolver unlocked from start.

*Player sprint speed increased by 15%

*Laser beams on enemy sniper rifles have been disabled (it made spotting snipers too easy)

*Better Sights mod included

*Increased XP gained for unlocking a tower to 2000 to give you a reason to climb them (since they no longer unlock free weapons)

*Pistols with the exception of the Desert Eagle and revolvers will now shoot basically as fast as you can pull the trigger

*Slightly increased the radius where you can interact with objects

*Made Famas full-auto

*Decreased recoil of Desert Eagle

*Fall-damage radius increased slightly. You\'ll survive slightly steeper falls.

*You can deploy wingsuit a little faster

*Added "Weed" postfx to Nature Boy syringe. Nature Boy now lasts for 5 minutes and gets you high as fuck in addition to helping you see plants :) :420:

*Incorporated part of "Hud Annoyances" mod: there will no longer be squares all over the camera

Ganz und gar nicht schlecht. Die Installation ist denkbar einfach – Sie müssen nur zwei Dateien in einen Ordner in Ihrem Far Cry 3 Verzeichnis einfügen. (Natürlich sollten Sie davor ein Backup der Originaldateien anlegen.) Ich habe mich noch nicht ausführlich mit der Neuausbalancierung (Rebalancing) befasst, aber ich kann Ihnen schon sagen, dass es cool ist, das Spiel gleich mit dem Wingsuit zu beginnen. Und selbstverständlich liebe ich die Idee, einen Wegpunkt besetzt zu halten. Und diese Nature Boy Syringe (Naturburschenspritze) lässt Sie ordentlich high werden, ha.

Besonders schön ist, dass es auch eine Version dieser Mod gibt, die die Minikarte komplett entfernt. No Mini-Map, yeah! Ich habe sie soeben heruntergeladen und sie ist großartig.

Ich denke es ist an der Zeit, eine Wunschliste für Far Cry 3 Mods zusammenzustellen. Far Cry 3 mag nicht zu den Spielen zählen, die sich besonders einfach modden lassen, aber das kann mich nicht vom Träumen abhalten.

Swartz Mod Compilation [Far Cry Nexus]

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